Csak idő kérdése, hogy minden ágazatban megjelenjenek azok a trendek, amelyeket mindennapi vásárlásaink során a saját szemünkkel is látunk. Ha most még nem is, hamarosan valamennyi mesterember szembesülni fog azzal az ügyféligénnyel, ami a kártyás fizetés lehetőségének biztosításáról szól.

Néhány évvel ezelőtt valószínűleg mindannyian jót mosolyogtunk volna azon, aki POS-terminállal érkező futárokról, ételszállítókról vagy éppen villanyszerelőkről, no pláne egy világjárvány sújtotta jövőről vízionál, ahol az érintésmentes fizetés szinte alapkövetelménnyé válik. Mára azonban mindez a mindennapjaink természetes részévé vált.

Mostanra életünk valamennyi területére beszivárogtak az internet alapú, digitális technológia nyújtotta megoldások, a vásárlók, a fogyasztók és/vagy ügyfelek pedig szinte észrevétlen sajátítottak el teljesen új szokásokat, amelyekhez érdemes alkalmazkodni, ha valaki hosszú távon szeretne sikereket elérni a saját szakmájában.

Nemrég még elképzelhetetlen volt, hogy a bolti kasszáknál előttünk állók többsége készpénz helyett bankkártyával fizet. Nem gondoltuk volna azt sem, hogy egy járvány még az idősebb generációk tagjait is sikerrel veszi rá arra – ráadásul szinte egyik napról a másikra –, hogy érintésmentes megoldásokat válasszanak vásárláskor.

Ki hitte volna a ’90-es években, hogy nem is olyan sokára mindenki érintőképernyős okostelefonokkal a zsebében közlekedik majd, és ezek a készülékek nem csak az igazolványainkat vagy a bérletünket lesznek képesek helyettesíteni, hanem fizetőeszközként is funkcionálnak majd!

Ha visszagondolunk az elmúlt időszakra, könnyen belátható, hogy mint mindig, a fejlődés és a változás továbbra is megállíthatatlan. Csak idő kérdése, hogy minden ágazatban megjelenjenek azok a trendek, amelyeket a mindennapi vásárlásaink során a saját szemünkkel is látunk és tapasztalunk.

Érdemes felkészülnie erre annak is, aki valamilyen személyes szolgáltatást nyújt – például víz-, villany-, gáz- vagy TV-szerelő –, mert egyrészt most lépéselőnybe kerülhet a versenytársaival szemben, másrészt hamarosan az ügyfelek részéről is alapkövetelmény lesz az, ami ma még esetleg szokatlan kérésnek tűnik.

Nézzük, milyen előnyökkel jár az érintésmentes kártyás fizetés bevezetése, és mit árul el arról a szakiról a POS-terminál, aki már rendelkezik ilyen kütyüvel!

  1. A kártyaelfogadás menő!

Üzenet: Hajlandó vagyok haladni a korral és a különböző trendekkel, így könnyedén kapható vagyok az újdonságokra és nem ijedek meg azok bevezetésétől, mert mindennél fontosabb számomra az ügyfeleim elégedettsége.

  1. A kártyaelfogadással többet nyersz, mint amennyi a költsége!

Üzenet: Felismerem az ügyfeleim igényeit és lépést is tartok azokkal, modernizálom a vállalkozásomat, hogy még versenyképesebb legyek a piacon. Tisztában vagyok ugyanis azzal, hogy előnyt jelent a pontos, kényelmes, érintésmentes fizetési lehetőség biztosítása a vendégek számára.

  1. A kártyaelfogadás gyorsabb, mint a készpénz és technikailag is egyszerű!

Üzenet: Nem csak a munkám minőségére fektetek kellő hangsúlyt, hanem az olyan apróságnak tűnő momentumokra is, mint a fizetési lehetőségek szélesítése vagy az ügyfeleim idejének megspórolása.

Ne feledd azt sem: bankkártya elfogadásával is kaphatsz borravalót! A tapasztalatok ráadásul azt mutatják, hogy igenis van ügyféligény a kártyás fizetésre, csak nem mindig látható!

Képforrás: Shutterstock

Ezek is érdekelhetnek