Az év végét jelentő utolsó hónapok nem csupán a szokásos munkafolyamatok meglétét és gördülékeny intézését jelentik a jogászok számára, hanem egyéb különleges kihívásokkal is szembesítik őket. Az ügyvédeknek és a közjegyzőknek ebben a hónapban különös figyelmet kell fordítaniuk a vállalati ügyfelek év végi előkészületeire, a közelgő jogszabályi változásokról szóló tájékoztatásra, illetve a következő évi jogi stratégia kidolgozására. Mindeközben szerencsét és könnyebbséget is jelenthet, hogy az olyan digitális technológiák, mint például a bankkártyás fizetés, alapjaiban segítheti a hatékonyabb munkavégzést és az adminisztratív terhek csökkentését számukra.

Novemberben az egyik legfontosabb feladat, ami az ügyvédek előtt áll, a vállalati ügyfelek év végi jogi előkészületeinek elvégzése. Ebben az időszakban sok cég kezdi meg az év végi zárásra való felkészülést, ami magában foglalja a szerződések, pénzügyi jelentések és egyéb dokumentumok áttekintését és frissítését. Az ügyvédeknek szoros együttműködésben kell dolgozniuk a vállalati ügyfelekkel annak érdekében, hogy valamennyi jogi követelménynek megfeleljenek és minimalizálják a jogi kockázatokat.

A közjegyzők számára is ez az egyik, hagyományosan legforgalmasabb időszakok egyike, mivel sokan a közelgő ünnepek előtt szeretnék rendezni jogi ügyeiket. A közjegyzőknek ilyenkor gyakrabban kell hitelesíteniük dokumentumokat, vagy különböző ingatlanügyekkel, végrendeletekkel és egyéb jogi feladatokkal foglalkozniuk. A nagyobb forgalom miatt kiemelkedően fontos a hatékony időbeosztás és a precíz dokumentumkezelés.

Emellett az ügyvédeknek és közjegyzőknek ilyenkor kell elkezdeniük foglalkozni a következő évi jogi előkészületekkel is, amelyek magukban foglalják az ügyfelek tájékoztatását a közelgő jogszabályi változásokról, és a következő évi stratégia kidolgozását is a vállalati ügyfelek számára. Tehát mindenképp naprakésznek kell lenniük a jogszabályi módosításokból, és egyúttal alkalmazkodniuk kell a különféle digitális technológiákhoz is, hogy minél hatékonyabban tudjanak együttműködni ügyfeleikkel, kollégáikkal. A digitális hatékonyságnak szerves része a bankkártyás fizetési lehetőség biztosítása is – valamennyi fél érdekében!

Hogy miért? Mert a kártyaelfogadás – sok más előnye mellett – csökkenti az adminisztratív terheket. A készpénzkezeléssel járó feladatok, például a bevétel számlázása, az ügyfelek számláinak kezelése és a bankba történő napi befizetések állandó tortúrát jelentenek. A bankkártyás fizetés ezzel szemben lehetővé teszi a tranzakciók automatizálását és nyomon követését, ami egyszerűsíti a papírmunkát és csökkenti az emberi hibázás lehetőségét. Ezáltal idő és energia takarítható meg, amit egyéb fontos feladatokra lehet fordítani.

Gyakorlatilag akár te is, ügyvédként vagy közjegyzőként azonnal befizetheted a számláidat és rendezheted egyéb kiadásaidat a bankszámládra érkezett bevételből. Egy hónapban akár több órát is megspórolhatsz azzal, hogy nem állsz sorba készpénzért a bankautomatánál. Ráadásul ahhoz, hogy te is kártyaelfogadóvá válj, nem kell mást tenned, mint letöltened Android típusú telefonodra egy alkalmazást, és Telefonterminállá alakítanod azt. Ezután pedig már csak annyit kell felelned elégedetten, hogy „Persze!”, amikor ügyfeleid arról kérdeznek, lehet-e nálad kártyával fizetni.

Miért különösen fontos, hogy a vendégeid akár kártyával is fizethessenek nálad? Azért, mert:

  • Az emberek szívesen fizetnének kártyával, akkor is, ha nem beszélnek róla.
  • Kártyával az élet gyorsabb, egyszerűbb és kényelmesebb!
  • A kártyaelfogadás ma már alap!
  • Kártyaelfogadással népszerűbb lehet a vállalkozásod másokénál.
  • Ráadásul a terminál a barátod, aki eddig bevezette, megszerette!

Ha kis- és középvállalkozásod van, de még nem vagy bankkártya-elfogadó, az elinduláshoz hasznos segítséget találsz erre az oldalra kattintva!

Képforrás: Getty Images

Ezek is érdekelhetnek